niedziela, 17 kwietnia 2016

Baby blue

Witajcie moi kochani :) Wiosna rozpieszcza nas cudowną pogodą...słońce, słońce i jeszcze raz słońce, w ogródkach jest mnóstwo kolorowych kwiatów, szczególnie piękne magnolie - ah kocham je, w naszych strojach także coraz śmielej zaczynają gościć kolory. Któregoś wiosennego dnia wybraliśmy się na spacer i zrobiliśmy kilka zdjęć:). Moim nowym nabytkiem jest płaszczyk w kolorze baby blue - kiedy tylko zobaczyłam go w sklepie, zapałałam do niego ogromną miłością, do stylizacji dobrałam czarne jazzówki zakupione w CCC - są one tej wiosny bardzo trendy. Można zobaczyć je w wielu sklepach i na ulicach w street fashion :). Na sobie mam również granatowe jeansy z Cropp i koszulę w paski z S. Oliver. Dodatkami do mojej stylizacją jest torebka listonoszka z New look oraz szalik w pastelowe kwiaty. Asia :)



Fot. Michał :)











16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, super kolorki,uwielbiam baby blue!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity płaszczyk :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) śliczny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    płaszczyk jest boski- baby blue uwielbiam - ramonke mam w tym kolorze <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci ładnie w tym niebieskim. Śliczny płaszczyk, mój ulubiony kolor.
    Mówisz, że takie buty jazzówki się nazywają, nie wiedziałam, a podobne mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym włożyła każdy element Twojego zestawu! Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym włożyła każdy element Twojego zestawu! Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygladasz ;* piękny płaszczyk !
    http://xthy.blogspot.com/2016/04/wiosenna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jaka świetna stylizacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten płaszczyk <3 jak i cała stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, mega podoba mi się torebka :)
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest naprawdę świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są cudowne.
    Niestety u mnie od piątku jest deszczowo ;c
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super ten kolor ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :) Płaszczyk jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń