piątek, 23 października 2015

Koktajl z bananami i kiwi

Kochani, od kiedy dostałam od mamy nowy blender, blenduje wszystko co wpadnie mi w ręce. Jedno z moich zmiksowanych dzieł chciałam pokazać wam i oczywiście podzielić się z krótkim, łatwym i szybkim przepisem. Wybrałam owoce które lubię. Wy możecie pokombinować z waszymi faworytami. Banan ! Bogaty w potas, magnez oraz wapń. Wiecie, że skórka banana to doskonały sposób na ukąszenia komarów oraz wybielanie zebów? - nie próbowałam, ale czytałam o tym. Mit - nie wiem. Kiedyś na pewno sprawdzę. Ale wracając do mojego koktajlu...drugim owocem który poddał się blenderowi było kiwi. Owoc ten jest bogaty w witaminy C i E.  A:)


Co będzie wam potrzebne:


4 banany
3 szt. kiwi
szklanka jogurtu naturalnego opcjonalnie mleka
3 łyżki miodu

1. Banany obieramy ze skórki i kroimy w plasterki.


2. Kiwi obieramy i kroimy w kostkę.

3. Do wysokiego naczynia wlewamy jogurt naturalny/mleko, wrzucamy owoce, dodajemy miód i wszystko miksujemy blenderem.

4. Całość przelewamy do szklanek.



6 komentarzy:

  1. W wakacje również miałam taki zryw na codziennie miksowanie owoców, teraz już mi sie trochę znudziły takie koktajle, bo ile można pić to samo. ;)
    Podejrzewam, że za jakiś czas znowu najdzie mnie chęć na mega zdrową dawkę witamin. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda, ładnie podany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomocnik kuchenny okazał sie strzałem w dziesiątke :-)
    Smacznie ten koktajl wyglada :-)
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Banany to najczęściej dodawany u mnie składnik do koktajli, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koktajl wygląda pysznie, a pierwsze zdjęcie super :)

    OdpowiedzUsuń